daku sah menjadi miliknya

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 12 November 2010

hantaran e-day part 2

bosanla plak rase..ciksu menunggu nak g jage budak2 kat kem jap lg...alang2 review pasal hantaran tunang,trus wtla yg utk encik tunang skali...

hantaran encik tunang utk ciksu di deco oleh my maid of honour (MOH)..cik wafa n the geng....hehehe...tQ soo much darls..jasa korang dikenang....nnt utk w-day ciksu pon cik wafa&darls akan deco kan utk hantaran ciksu bagi kat encik suami...alhamdulillah..ringan siket rasa beban di hati..dah xpayah pk byk sgt dah pasal bab2 nak deco ni..i trust u with all my heart dear... XOXO...

theme utk saya dr encik tunang: RED+GOLD+CREAM

sori tau xbanyak sgt gamba yang ade..sbb mase ktrg tunang ciksu x upah OP..nasib baikla ade cmera kakak2 ciksu n encik budin...ade la jugak gamba nye..n banyak lagi gamba yang ciksu xtgk sampai skang sbb ade dalam simpanan encik tunang...hajat di hati memang nak mintak..tp asal jupe je..lepe..hehehe..

xnak membebel byk2..enjoy da pic ek...






ngah tgk2 pape yg kurang kot..hehehe..

fokuskan pada sireh pinang ye..hehe..sori cik camim..

tanda diriku & dirimu telah di booked!!
sori ye xde gamba yg btol2 proper..nnt ble ciksu dah amik ngan encik tunang,ciksu letak lagi..2 pon,kalo korang x bosan tgkla...hahahaha....miss that moment...semua family berkumpul...dapat jupe kawan2 baik yg lame dah xjupe..miss u all sooo much....

4 ulasan:

  1. jgn lupa review baju e-day..;)

    BalasPadam
  2. cantiknyer hantran..nice deco!

    BalasPadam
  3. K.I.N.A:hehehe..insya Allah..nnt ciksu review kan ek...

    MarelFira:tQ so much dear...

    BalasPadam
  4. ahakss.. i like this entry,, hehehhehe~

    BalasPadam