daku sah menjadi miliknya

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 31 Mac 2011

april-to-do

macam xsangka plak dah nak masuk april...tp yang sue heran,kalo time sue cuti blk kampung jupe encik suami cepat sgtla masa berlalu..kalo time duk jb ni, punyela lame mase bergerak..nak abiskan seminggu..punyela sabar..Allah je yang tau tahap kesabaran ni cmne...huhu..

wat to do on april???

- isi borang eg-tukar (yang ni wajib)..semua org doakan sue dapat tukar klantan ye...aminn...
- g cabut 2 gg geraham bongsu yang dah dekat 3 taun sue menanggung sakit b4 pregnant..sbb ramai cakap,nnt pregnant lagi sshkan..
- jupe my encik suami..kalo ni,kalo boleh ari2 nak jupe...tp apekan daya..semuge Allah melembutkan hati orang2 yang akan proses borang pertukaran sue nnt..
- menguruskan badan..g erobik everyweek wthout hesitation..hehe..badan dah agak naek sejak kawen..adoii..jgnla sampai lari alignment ni..kang semua baju kebaya,kurung moden dah xleh pakai..naye...
- wt exam paper 4 my students..napela xde ujian setara kan..menyusahkan aje..kalo 1 paper 2 xpe la jugak..sampai 3 paper tambah lagi ngan paper lain yang nak kene wt..adush!!
- menjayakan karnival sc n math peringkat sekolah..ni lagi 1..ketua panitia la yang kne plan semua kan..apela nasib ii jd ketua panitia ni..ya Allah, berikanla aku kekuatan..

stakat ni,tu jela kot yang besar2..yang kecik2,no need to jot down here la...huhu...

abah n ummi...

2 ulasan:

  1. moga seme to-do list ko dpt di accomplishkan. amin~ :D

    BalasPadam
  2. aminn...tqvm ayu dear...

    BalasPadam