daku sah menjadi miliknya

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 13 April 2011

sedetik lebih...

sue rase dah ramai yg wt entri pasal lagu ni kan...this is one of my fav song skrg..ble dgr sampai leh bengkak2 mata nanges...sampaila sekarang...

bait2 lirik dalam lagu ni bermakna sgt2...setiap x dgr lagu ni,mesti akan rase rindu sgt...mmg kalo ikutkan hati xnak langsung dgr lagu ni..tp,the other side of me nak dgr sgr..tp ble dgr je nanges..xleh handle tolla...huhu..

Sedetik lebih..by Anuar Zain

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...

Read more: http://www.liriklagumuzik.co.cc/2010/12/lirik-ost-hikayat-merong-mahawangsa.html#ixzz1JPaqRucf
 
 
Duhai hati..bersabarlah...duhai mata..usahla mengalirkan air mu...

Ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk menempuhi ujianMu...

2 ulasan:

  1. aku pn suke lgu ni! n dah pnah buat entri psl lagu ni dh pn. in fact, lgu ni jdi lagu feveret aku n kawan2 aku seme tau. hehe. mmg feeling habes la dgr lagu ni. bes sgt! saba ye sue..jgn sedih2 okeh! :)

    BalasPadam
  2. be strong dear..
    jgn fikir gapo huk mum tok dapat or takde, fikir psl semo semo huk mum ado n u should bersyukur all the time..enjoy every second of ur wedding life..

    p/s: aku g unlucky, jupo pn tok lg..

    BalasPadam